Известие

Collapse
No announcement yet.

не пали.. не е от имобилайзера...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не пали.. не е от имобилайзера...

    ...досега не е имала снимптоми за непалене .......... разчита си ключа, изгасва си лампата (жълтата) за имобилайзера, но не пали! Не чувам помпата да заработва като дам контакт, то въздушната клапа така стърже ,че немога да преценя дали работи или не ... !

    Кой може да ми помогне за решаването на проблема! Дайте идеи, че пущината ми трябва (все още)! Благодаря предварително
    Alfa156 Against All

  • #2
    Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
    ...досега не е имала снимптоми за непалене .......... разчита си ключа, изгасва си лампата (жълтата) за имобилайзера, но не пали! Не чувам помпата да заработва като дам контакт, то въздушната клапа така стърже ,че немога да преценя дали работи или не ... !

    Кой може да ми помогне за решаването на проблема! Дайте идеи, че пущината ми трябва (все още)! Благодаря предварително
    Ами щом не чуваш помпата... Ако искаш извади маркуча на горивото или развии тапата на рейката и натисни вентилчето с нещо да изтече каквото има вътре и после както е натиснато някой да даде контакт за малко да видиш дали ще ти умие очите. Ако няма никой значи... помпа брато или проблем с тока до помпата. Бушона може да провериш. Бутона под седалката може да натиснеш да рестартираш.

    Пробвай

    Ако бушона е на ред и бутона си натиснал хващай един мултицет, свали задната седалка, капака на помпата и измери дали отива напрежение на помпата като дадеш на контакт.
    Last edited by oem; d.m.y г., 10:01.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Ами щом не чуваш помпата... Ако искаш извади маркуча на горивото или развии тапата на рейката и натисни вентилчето с нещо да изтече каквото има вътре и после както е натиснато някой да даде контакт за малко да видиш дали ще ти умие очите. Ако няма никой значи... помпа брато или проблем с тока до помпата. Бушона може да провериш. Бутона под седалката може да натиснеш да рестартираш.

      Пробвай

      Ако бушона е на ред и бутона си натиснал хващай един мултицет, свали задната седалка, капака на помпата и измери дали отива напрежение на помпата като дадеш на контакт.
      Ако ти кажа че ми пишеш на японски ... а къде е тоя бутон под седалката ... и какво рестартира .... !?!?!? кой бушон ... къде се намира ... предполагам не е от тези под волана !?
      Alfa156 Against All

      Comment


      • #4
        Можа да се е скапал стартера. Ако не чуваш как бобината сработва и задейства бендикса (свали джамовете, дай на контакт, врътни и тогава). Също така ако няма моментно замрежване на светлинната индикация по таблото, когато въртиш става ясно, че ток така и не стига до въпросната бобина. Тоест - ремонт на стартер.
        Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

        Comment


        • #5
          не е стартер - бендикса е нов ......... има замрежване на светлинната индикация(ако това е правилния израз) ....... ........
          направих процедурата, описана от "оеm" свалих седалките, махнах капака, измерих буксата с мултицет и .... има напрежение, но помпата не се чува да работи при врътване на ключа!
          Та сега въпроса, колко пари е нова помпа, старата може ли да се ремонтира или заминава на боклука!?
          Ще я дърпаме на сервиз в понеделник и да се надявам ,че ще се размина с бушон
          По принцип сам с газов инжекцион(от българския), има ли някакъв начин да я пробвам да запали на газ ,че превключването е автоматично ....!?
          За какъв бутон под седалката иде реч(нали шофьорската) ....гледах там има нещо подобно на бутон,но като го натискам не усещам да е като бутон(ако някой ме разбра) !?
          Last edited by slav40; d.m.y г., 13:32.
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #6
            Бутона е точно под шофюрската седалка. В средата под оная ти работа. Монтиран е на пода. Само го натисни веднъж. Бушона на помпата е точно до акомулатора. Първо провери него.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              бушоните до акумулатора са здрави всичките! даже има някакви релета там под едно капаче - отгоре, на което пише за горивна помна АС/комп ........размених ги с риск да еб... мам..та на нещо си ,но нямаше ефект ...
              Alfa156 Against All

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от slav40 Покажи съобщение
                бушоните до акумулатора са здрави всичките! даже има някакви релета там под едно капаче - отгоре, на което пише за горивна помна АС/комп ........размених ги с риск да еб... мам..та на нещо си ,но нямаше ефект ...
                Махай задната седалка и облегалка. Ще видиш едн черен капак с 4 болта. Развиваш ги и махаш капака. Ще видиш една букса включена към помпата. Вадиш я от нея. Вземаш мултицет, даваш на контакт и мериш на буксата идва ли ток. Ако идва ток вадиш помпата и отиваш на ремонт. Тези помпи се ремонтират, стига да намериш майстор.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Преди да разглобиш колата купи един флакон стартова газ и виж дали ще запали.Ако запали тогава вади помпа.
                  sigpic
                  "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                    Преди да разглобиш колата купи един флакон стартова газ и виж дали ще запали.Ако запали тогава вади помпа.
                    Да, да глупости. Докато го намери тоя флакон ще разглоби колата.

                    Колега! Седалката се държи на два шестограма в долната си предна част и се издърпва към предницата на колата. Облегалката също в долната си част е на два шестограма и се дърпа на горе (закачена е на едни куки). Избиваш щипките на ски капака дето е зад подлакътника и имаш място да махнеш капака на помпата. Нататъка ти обесних. Измери дали отива ток на помпата. Това е най-важното и не се занимавай с други гадания колега!
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Колега не ми обяснявай дали са глупости, леко с изказванията.Стартова газ има във всяка бензиностанция.
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                        Колега не ми обяснявай дали са глупости, леко с изказванията.Стартова газ има във всяка бензиностанция.
                        А ми ако пукне в всмукателните колектори и то по силно кво пайм.
                        Славчо помпата е към 320лв на бош и 280 някаква друга марка нешо такова.
                        А по принцип изведнъж ли умря или ти правеше парчета от време на време.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Ако стане така или така пращаме човека на сервиз и се закрива темата.Ако изпълни инструкцията на етикета не би трябвало да има проблем.Освен ако не му е духнал мотора съвсем.А вие му сменихте помпата без да е сигурно че е тя.За пример, моята не се чува като дадеш на контакт но колата е пушка.
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            А ми ако пукне в всмукателните колектори и то по силно кво пайм.
                            Славчо помпата е към 320лв на бош и 280 някаква друга марка нешо такова.
                            А по принцип изведнъж ли умря или ти правеше парчета от време на време.
                            изведнъж умря .......... вчера си карах - тая сутрин няма никой
                            по принцип ми е прекасвала 2-3 пати ,но само като я карам на газ , на бенз не ми е правила проблеми
                            седалката я свалих на буксата стига ток, но помпата не жужи като дам на стартер ......... .......
                            Alfa156 Against All

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
                              Ако стане така или така пращаме човека на сервиз и се закрива темата.Ако изпълни инструкцията на етикета не би трябвало да има проблем.Освен ако не му е духнал мотора съвсем.А вие му сменихте помпата без да е сигурно че е тя.За пример, моята не се чува като дадеш на контакт но колата е пушка.
                              от къде стигна до извода ,че може да е духнал мотора ....
                              Alfa156 Against All

                              Comment

                              Working...
                              X